9

Nu har Klara åkt hem. Suger faktiskt lite. Jag skulle fått besked förra veckan om vilken skola jag ska till imorgon, men har inte fått ett piss. Därför måste jag åka till kärringen imorgon och säga att jag inte vet vart jag ska. Kul att missa första skoldagen, haha.

För er som inte hängt med så väl så ska jag börja på en skola för att läsa upp mina grundskolebetyg. Skulle egentligen börja andra terminen på 2:an, men se hur det gick.

Nu ska jag städa mitt rum som en galning och sedan åka till pappa. Äntligen. Allt är bättre hos min pappa. Folket, datorn osv. Fast ja, maten är faktiskt bättre hos mamma.


Kommentarer
Postat av: TED

Vacker jag är!

2011-01-10 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0