8

Klara är förkyld och ligger och sover den stackarn. Vi har bakat kakor som blev sådär. Vi glömde vaniljsockret i dom. Jag tyckte dom faktiskt var rätt goda, men jag tror inte Klara tyckte det. Hehe. Men det är bara winwin för mig!

Vi ska se på Spirited Away sen. Inte sett den på en evighet. Ska också tjata på min pappa sen att fixa min bärbara dator så jag kan föra över alla saker jag har där. Finns massa bra filmer som jag glömt namnen på osv. Sadface.
Vi satt till 3 på natten och trollade på omegle och chatroulette. Det var faktiskt ganska mysigt. Vi träffade några sköna personer. 


Kommentarer
Postat av: Kamiiii

Vänta va, menar du Spirited AwaY?

2011-01-08 @ 17:38:07
Postat av: Marika

Kami: Vad tror du?

2011-01-09 @ 10:56:46
Postat av: Kamiiii

Trodde ju det........

2011-01-10 @ 14:01:22
Postat av: Emma

Älskar Spirited Away! Bästa filmen ever, trodde jag typ var den enda i världen som gillade den :D

Vad heter hon tanten, Jubaba typ.

2011-01-26 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0