21

I'm back! Har hänt lite saker i verkligheten som vart himla svajande, men nu står ja stadigt igen. Jag tror faktiskt Jesus himself håller på att spela mig ett spratt.
Ogillar min pappa lite. Bad honom väcka mig 10.00 eftersom jag inte har någon klocka, så väcker han mig 11:15. Jag hade ju tänkt duscha, hur ska jag kunna hinna det? Ska nämligen åka om en timme nu. Blablabla.
Får alltså springa till skolan med fett hår osv. Asmysigt ju. Hade det inte vart nog så såg jag en relativt söt kille där igår (Bland alla invandrare som såg ut som att dom ville slå ner mig), och han kollade på mig sådär genant länge. Måste sluta bete mig som en 14-årig flicka nu alltså.

Nu ska jag se om jag har någon som helst mat i kylen. Om inte, fu pappa allt är ditt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0