20

Tjosan. Helgen har vart galen. För galen för att skriva om här, men jag måste ändå skriva av mig på något vis.
Det är så härligt när man mår sådär bra över något, sen kommer en annan människa och förstör det. Åh herregud, va, finns det saker som kan få Marika att må dåligt? Nja, må dåligt vet jag inte, men att jag kan bli lite smått dyster är väl självklart. Finns bara En sak som kan göra det, och det hände i helgen.
Orkar inteeeeeeeeeeeee. Orkar inte bry miiiiiiiiig. Men om jag inte bryr mig så blir folk irriterade och börjar klaga på mig, haha. Vill gärna rädda mitt skinn nu alltså.
Okej, jag ska sluta skriva om saker som endast 3-4 människor förstår, förlåt mig, kära läsare. (Och ja, tro det eller ej. Har läsare.) Att ni inte kommenterar är en annan sak.

Spelat The sims lite i helgen också. Är väldigt fast vid min vampyrsim. Han är söt.
(Klicka för att förstora bilderna)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Söt sim.

Fick mer lust att spela Sims 3 nu, tack Marika. :c

2011-01-24 @ 16:06:12
URL: http://dannichan.blogg.se/
Postat av: Eliin

Nu vill jag att mitt livet i lägenhet ska skickas till mig......

2011-01-24 @ 19:45:49
Postat av: Julia

Åh, jag är verkligen nyfiken :3, även fast jag inte borde vara det. Men jag tycker att det är så intressant att veta om dig och ditt liv.

2011-01-24 @ 20:07:51
Postat av: Hanna

"Oroa er inte för hur ni ska klara livet, hur ni ska få mat att äta och kläder att ta på er. Det finns viktigare saker i livet än mat och kläder. Titta på korparna! De oroar sig inte för vad de ska äta. De varken sår eller skördar, eller skaffar förråd eller lador, men Gud ger dem ändå mat. Är ni inte mycket mer värda för honom än vad fåglarna är? Vad tjärnar det till att oroa sig? Kan det förlänga era liv med en enda timme? Naturligtvis inte! Men om ni nu inte ens klarar så lite, varför oroar ni er då för allt annat?

Titta på liljorna hur de växer. De arbetar inte och tillverkar inga kläder. Ändå försäkrar jag er, att inte ens kung Salomo i all sin prakt var så vacker klädd som de, Men om Gud nu ger så underbara kläder åt gräset, som idag står på ängen och imorgon kastas i elden, skulle han då inte ordna kläder åt er? Litar ni fortfarande inte på Gud? Gör inte som de människor här i världen som inte känner Gud. De jagar efter allt detta och oroar sig hela tiden. men er Far i himlen vet redan vad ni behöver. Han kommer med glädje ge er allt detta, om ni först och främst ser till att han får regera bland er." Luk 12:22-33



"Om du alltså öppet tror på att Jesus är Herren och av hela ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, då blir du räddad. Det är vårt hjärtas tro som gör oss skuldfria inför Gud, och vår öppna bekännelse som räddar oss. Gud har ju sagt i skriften:'Ingen som tror på honom ska bli besviken'. Detta gäller för både judar och andra folk, för vi har alla samma Herre. Och han ger generöst av sitt goda till alla som tillber honom, för det står också i skriften: 'var och en som tillber Herren ska bli räddad'. Rom 10:9-13

2011-01-24 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0