18

Jag vill bara säga att jag saknar er så himla mycket. Ni vet vilka ni är. Jag hoppas vi kan träffas snart, och det är galet hur mycket vi glidit ifrån varandra på grund utav allt som hänt. Jag hoppas att vi snart kommer kunna umgås utan problem, trots att vi bor helt utspritt i Sverige.
Det är så roligt att tänka att för något år sen så var jag så obsessed vid att festa och umgås med mina kompisar IRL att jag blev galen i huvudet. Nu är det bara lugnt och jag kan leva mitt liv i lugn och ro. Men det skärrar mig fortfarande, faktiskt. 

Det är också roligt hur människor kan klaga. Ni klagar över att jag är självständig och inte egentligen behöver vänner, men vad ska jag göra? Den enda jag behöver i mitt liv är egentligen jag själv, vilket jag är glad över. Att jag sedan har massa lekkamrater är väl bara bra. (Det där sårade nog ganska många, men med tanke på det ni gjort dom senaste dygnen kunde jag inte bry mig mindre).

Hej hej hej gnäll. Jag mår asbra och ska även idag kolla på anime hela dagen. Sett klart på gravitation, och den gjorde mig glad och ledsen på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0