17

Har ingen skola idag, vilket är mysigt. Jag behöver bara jobba med Samhällskunskapen sen är jag klar.
Det är så jävla roligt att kolla på människors beteende ibland. Jag kunde egentligen inte bry mig mindre om vad du gör mot mig, vännen, för jag bryr mig inte om dina känslor. Men om du gång på gång ska påstå att du bryr dig om mig: Gör det istället. Jag kräver inte att du ska bry dig, jag kräver att du ska sluta säga emot dig själv hela tiden.

Ska kolla på anime resten av denna dagen och kanske vara lite aktiv på gSm. Finns alltid på skype och mobilen om ni vill mig något.
Fast DU kan ju hålla dig borta. Jadå, du vet vem du är. Vill inte ha med dig att göra gumman.

Detta inlägget var så hatiskt så jag inte kan något annat att skratta åt mig själv. ):


Kommentarer
Postat av: Sophia, Fia.

Vad heter du på skype?

2011-01-23 @ 02:21:48
URL: http://fiaftw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för typ anime..? (:

2011-01-30 @ 01:08:45
Postat av: Marika

Svar till "Vad är det för typ anime..? (:" :



Det är egentligen en slags action/framtids-anime, men dom kallar det för BL, vilket irriterar mig asmycket. Det är inte ens särskilt mycket sånt i serien..



I spelet som har ungefär samma story som animen så är det MYCKET råare och snuskigare. Animen är mest våld, våld, våld osv. Jag blev faktiskt lite deprimerad av den, för att storyn var så deprimerande. Haha.

2011-01-30 @ 03:00:46
URL: http://bobkun.blogg.se/
Postat av: Marika

Yeah.. Glömde nämna att den heter togainu no chi.

2011-01-30 @ 03:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0