15

Gick mindre bra igår i skolan, för jag gick vilse och kom inte alls till lektionen. Det är faktiskt inte så enkelt att hitta när man aldrig vart på det där stället tidigare. För övrigt så ska jag berätta en ganska intressant sak: Det går endast invandrare i min klass, förutom jag. Inte för att jag har något emot det, men jag reagerade på det när jag såg klassen. Verkligen ALLA är invandare. Alla kollade på mig som att jag vore helt dum i huvudet.

Trodde aldrig att jag skulle bli ett sånt äckel som faller för anime, men hej, jag har det. Har suttit och letat upp bra animeserier dom senaste dagarna. Jag har sett många sådana där kända serier. Det jag fallit för mest är Yaoi. Håller nu på att ladda ner Vampire Knight (Käften, vet att det är gammalt och mainstream) och Kuroshitsuji (Black butler). Vet inte riktigt vad jag tycker om Vampire knight, sett 4 avsnitt. Men Kuroshitsuji föll jag för faktiskt.

Nu ska jag snart till skolan, ciao.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Ska också börja se Black butler, typ. När jag har tid. Många av mina förra vänner hade Vampire Knight som sin favorit anime.. Tycker den duger. xD

2011-01-20 @ 16:08:15
URL: http://dannichan.blogg.se/?tmp=20160531
Postat av: Julia

I min klass går det bara två helsvenskar och i min förra klass gick det bara en helsvensk. Jag är själv halvpolack. Men jag tycker iaf inte att det är så konstigt med invandrare för att jag är så van vid det :D

2011-01-23 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0