14

Ska strax in till skolan och ha min första fysiklektion. Ganska läskigt. Hatar fysik för övrigt. Börjar om exakt en timme, men behöver åka ungefär om en kvart.
Märkte precis vilken dålig andedräkt jag har, men jag har ingen aning om jag har pengar. Det betyder att om jag måste köpa tuggummi, så måste jag antingen sno av min far eller chansa att jag har på kortet. Tycker det är aspinsamt när man försöker köpa något på kortet, så har man inget där. Aja, jag får gå och sno av pappa och åka lite tidigare till skolan.
Jag och Ellen har stora planer framför oss. Jag vill att det ska gå två år nu. EllenPellenElsk.
Tog fem minuter för mig att skriva detta. Duktigt, Marika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0