12

Jag gick till en SYV igår och berättade att jag inte fått  något besked angående vart jag ska gå. Då kollade hon upp det och kontaktade sedan skolan. Då berättade dom att dom hade mögel i lokalerna, så dom kunde inte börja förrän dom hittat andra lokaler. Jag tycker väl att dom kunde kontaktat mig i vilket fall som helst. Nu ska dom ringa innan Fredag, och om dom inte gjort det så ska jag ringa SYV igen. Många skulle nog älska att slippa skolan på detta sättet, men jag blir bara stressad och vill slå in något.  Har nämligen ett halvår på mig att läsa 6-7 ämnen för att sedan komma in på gymnasiet jag vill. Hur kul tror ni det är? Ne, inte särskilt kul.
Så ja, hej. Jag har inte särskilt mycket att göra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0