26

Tja. Är inte så aktiv här längre, av den simpla anledningen att så många inte läser bloggen. Jag ska hem till min mor nu, vart hos pappa i snart en månad. Är tråkigt och skönt på samma gång. Eftersom det är byggnadssnubbar här precis utanför mitt fönster på balkongen 24/7, så är jag glad. Men jag trivs faktiskt bättre hos min far än mor, så ja.
Hahaha, så gick det precis förbi en gubbe där. Vad gulligt.
I alla fall. Snart kommer Ellen hit. Två veckor kvar. Nästa vecka har jag lov, vilket är ganska nice. Då slipper man pendla från mamma hela tiden. Hon kom precis hem från Thailand den lilla jäkeln. Blev fett avundsjuk när jag hörde det.

Nu ska jag till skolan, ciao.


Kommentarer
Postat av: W©

Jag läser.... nu.

2011-02-09 @ 21:58:49
Postat av: Daniella

Gillart' :)

2011-02-10 @ 21:12:35
URL: http://dannichan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser!

Gjort det från start :3

2011-02-11 @ 15:51:55
Postat av: Abnormis

Jag läser :<<

2011-02-16 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0