25

Chacha bloggen. Inte skrivit här på ett bra tag, men jag har inte orkat. Jag sitter här och äter frukost (Lol). Börjar ju 13.00 så aa. När jag vaknade fick jag en rolig överraskning: Dom ska bygga om balkongen här ute, så det stod gubbar utanför mitt fönster. Så ja, kan inte dra upp persiennerna nu typ.
Jag har inte gjort så mycket sen sist. Brukar jag ens göra något? Sa till min Religion-lärare att jag hade gjort klart uppgifterna, men det har jag inte. Får dra till med "Min dator kraschade"-tricket. Brukar funka EN gång. För det är faktiskt relativt sant, min dator är lite halvkraschad. Skulle hon inte tro mig så skulle jag bara kunna visa henne liksom.
Är glad för att jag, Ellen, Ted & Danni äntligen dratt igång vårat rollspel. Det är awesome, och jag kommer nog må bra av det. Det är något med rollspel som får mig att må bra. Eller dåligt, om karaktärerna dör. GEEEEEEEOOORGEEEEEEE. ;__; Kommer ALDRIG rollspela att någon får AIDS igen. ALDRIG.

Edit: Når snart level 52 på OMGPOP.com. Nördig jag känner mig. Vill nå 100 så jag kan bli guld-star.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

är det du som har animerat dom ?

isf sjukt bra

2011-02-08 @ 15:02:12
URL: http://ewelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma20001@gSm

Ojj OMGPOP.com sidan känner jag nog inte igen den sidan ska bli kul att undersöka den.



Kraam Diorrzz (Min blogg)



Psss besök gärna min blogg också!

2011-02-08 @ 15:14:04
URL: http://diorrzz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0