2

Imorgon så ska jag åka in till stan och köpa massa saker till min Party Poison-kostym (Se bild nedan).

Jag och Ellen ska klä ut oss till Party Poison & Kobra Kid till konserten, and it's gonna be awesome!
Vi ska inte  bara ha kläderna till konserten. Det kommer ju bli en rolig sak att ha i framtiden också.
I vilket fall som helst så har min mor köpt jeansen till mig. Ellen har en blå jacka hon ska fixa till. Min uppgift är att köpa masken och peruken. Ska ha peruk, för jag orkar inte färga håret rött.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Säl-chan

Gul T-shirt

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-30 @ 00:11:21
URL: http://ellieexploder.blogg.se/
Postat av: kalle marx

Hans hår är inte rött, utan rosa. ):

2010-12-30 @ 00:36:44
Postat av: Marika

kalle marx :



Nej, det är det inte. Det ser bara rosa ut på den bilden. Det är rött på alla andra bilder + i alla videos.

2010-12-30 @ 00:48:05
URL: http://bobkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0