1


Jag har inte bloggat sen jag skrev 8D och :3 i vartenda mening, det vill säga, på ganska många år. Så detta kommer bli riktigt intressant! Kan ju ta och berätta lite om mig, eftersom det kan vara ganska bra att i alla fall förstå sig på mig LITE för att kunna läsa min blogg.
Jag är en tjej på 17 år som bor i Göteborg med min far och i Stenungsund med min mor. Jag har två råttor som är mina bästa vänner och jag sitter för det mesta vid datorn. Eller, ja, jag sitter ALLTID vid datorn. Jag ska till hösten gå om gymnasiet. Ska börja Teknik/Programmering. Är alltså intresserad av programmering av hemsidor och dylikt.
Har inte så mycket annat att skriva.

Ses 8D :3 :3 8D

Kommentarer
Postat av: Ellennn

snygging

ska vi ha secks+?+?++?????

2010-12-29 @ 23:50:11
URL: http://ellieexploder.blogg.se/
Postat av: Alice

Men dylikt... Är det inte sånt man har när man har fått en ny njure ?

2010-12-30 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0